Mosaiske Begravelser og Gravsten indtil 1886

Personer med det borgerlige efternavn/fødenavn/kaldenavn Fürst

EfternavnFornavnInfo.ÅrPosition[*]Notekrydsref.
[*] Status: identified= identificeret sten, not identified= ulæselig sten, identified= sten ikke fundet, identified= grav/ingen sten, identified= grav, ukendt pos.
FüRST Aron Wulf, 1805,8.6 01113-1-1-TB-apr2011.JPGX-18-76-12-Mlgd identificeret I33831 kop 
kaldt Aron Wulf PERLESTIKKER
FüRST Beile, enke, f. 1744, fra Kbh, 1831,19.12 -Fåb ikke lokaliserbarI36889 
FüRST Bella, g. Levin, ca. 1730 01114-1-1-AF-nov2010.JPGX-11-59-33-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Iflg. M.: forvitret]I33832 
FüRST Bella, g. Aron, 1725,4.2 01115-1-1-AF-okt2010.JPGX-10-58-32-Mlgd identificeret I33834 
FüRST Bezalel Ruben, barn, 1754,1.4 01116-1-1-AF-okt2010.JPGX-9-40-24-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Iflg. M.: på muret underlag]I33836 
FüRST Daniel Isac, guldtrækker, 1765,?.9 01117-1-1-AF-apr2011.jpgX-16-78-54-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I55660 
FüRST David Ruben, handlende, 1778,31.5 X-2-45-Mlgd 0 ingen sten I33837 
FüRST Elka, ugift, 1772,13.3 01119-1-1-TB-jul2010.JPGX-4-58-33-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Ulæselig, ved rækkens afsluttende stenmærke]I33838 
FüRST Fogel, g. Samson, 1777,15.4 X-2-49-Mlgd 0 ingen sten I33839 
FüRST Gitl, f. GOLDSCHMIDT, g. Heinrik, ca. 1743 01121-1-1-AF-nov2010.JPGX-12-47-23-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I479 
kaldt Gitl STADTHAGEN
FüRST Heinrik/Chajim, juveler, 1732,4.7 01122-1-1-AF-nov2010.JPGX-11-52-28-Mlgd identificeret I480 
FüRST Hertz Isac, 1779,23.5 X-2-76-Mlgd 0 ingen sten I33840 
FüRST Hindche, f. WOLFF (WOLF), g. Lazarus, 1808,12.6 01124-1-1-TB-apr2011.JPGC-8-17-Mlgd identificeret I33841 
kaldt Hindche MOISLING
FüRST Isac Salomon, silke- og klædehdl., 1820,23.7 01125-1-1-AF-apr2011.JPGE-13-8-Mlgd identificeret I8996 
FüRST Isac Simon Aron, 1757,24.11 01126-1-1-AF-nov2010.JPGX-11-41-22-Mlgd identificeret I33843 
FüRST Israel Henrik, barn, 1742,27.3 01127-1-1-JP-nov2010.JPGX-13-62-18-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I27566 
FüRST Jacob Moses, købmand, 1763,?.12 01128-1-1-AF-apr2011.JPGX-16-52-29-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I8969 
FüRST Jacob Moses, barn, 1788,1.2 01129-1-1-JP-nov2010.JPGX-13-21-4a-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Trykfejl i JD X-13-21-4 0: Stenposition angivet men også 0. Stenplads 4 desuden dobbeltbelagt]I33844 
FüRST Jacob Salomon, 1814,10.4 C-3-21-Mlgd 0 ingen sten I8997 
FüRST Jette, ugift, 1859,12.3 B-8-33-Mlgd 0 ingen sten I33845 
FüRST Jette, 1818,13.10 -Fåb ikke lokaliserbarI36891 
FüRST Lazarus Daniel, handlende, 1812,22.12 C-4-21-Mlgd 0 ingen sten I33842 kop 
FüRST Lazarus Salomon, 1789,15.5 X-6-17-Mlgd 0 ingen sten I33846 
FüRST Mendel, barn, 1753,9.6 X-9-41-25-Mlgd ikke fundet [Iflg. M.: forvitret]I33847 
FüRST Mine, f. HECKSCHER, g. Aron, 1807,28.2 04607-1-1-TB-apr2011.JPGC-7-6-Mlgd identificeret [Mangler i JD]I47707 
FüRST Moses, grosserer, 1801,20.11 X-15-1-Mlgd 0 ingen sten I8976 
FüRST Moses Ruben, 1704,15.11 01136-1-1-JP-jun2010.JPGX-7-44-25-Mlgd identificeret [Iflg. M.: Sten liggende (ikke væltet, sefardisk?)]I29083 
FüRST Philip Aron, 1808,6.3 C-5-4-Mlgd 0 ingen sten I33848 
FüRST Rachel, f. NATHAN, g. Salomon Daniel, 1793,12.2 01138-1-1-AF-apr2011.JPGX-16-13-8-Mlgd identificeret [Fejl i JD+kartotek X-18-13-8 ?]I8979 
FüRST Rebekka, f. LEVY, g. Daniel, 1878,24.10 J-14-2-Mlgd 0 ingen sten I8999 
FüRST Rechla, f. LEVY, g. Ruben, 1707,30.6 01141-1-1-JP-jun2010.JPGX-7-45-26-Mlgd identificeret [Toppen af sten forsvundet, resten læselig]I33850 
FüRST Rose Röschen, g. Jacob Moses, 1767,3.11 01142-1-1-AF-apr2011.jpgX-16-68-44-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I8970 
FüRST Ruben Salomon, købmand, 1729,5.8 01143-1-1-JP-jun2010.JPGX-7-37-19-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet I33849 
FüRST Salomon Daniel, 1806,23.5 X-18-71-Mlgd 0 ingen sten I36629 
kaldt Salomon Daniel KOPENHAGEN
FüRST Salomon Daniel, 60 år, f. i Kbh., 1815,30.8 00127-8-1-TB-jul2010.JPGB-8-4-Frdr identificeret I8984 bsk 
FüRST Samson, hofjøde, 1763,22.6 01145-1-1-AF-apr2011.JPGX-15-62-31-Mlgd identificeret I14742 
FüRST Samuel Henrik, 1763,25.2 01146-1-1-AF-apr2011.JPGX-16-51-28-Mlgd identificeret I27565 
FüRST Samuel Moses, 1842,15.7 G-3-12-Mlgd 0 ingen sten I33851 
FüRST Sara Aron, ugift, 1836,25.6 01148-1-1-AF-apr2011.JPGH-1-30-Mlgd identificeret I33852 
FüRST Schene, ugift, 1808,5.11 C-6-19-Mlgd 0 ingen sten I33853 
FüRST Sophie, ugift, 1857,22.11 B-6-13-Mlgd 0 ingen sten I33854 
FüRST Zippora, f. SALOMON , g. Daniel, 1773,13.9 X-3-36-Mlgd 0 ingen sten [Fødenavn mangler i JD]I8985 
FüRST Zippora, barn, 1799,19.8 01152-1-1-AF-apr2011.JPGX-16-8-3-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Ulæselig, iflg. M. knækket]I33855 
FRIEDEMANN Rebekka, f. FüRST, g. Hirschel, 30 år f. i Berlin d. på Kyø, 1810,14.3 00039-4-1-TB-may2010.JPGA-3-7-Ålb identificeret [Stens øverste del forsvundet]I36109 ngrd 
GOLDSCHMIDT Frade, f. FüRST, g. Aron Bendix, 1734,26.11 01242-1-1-AF-nov2010.JPGX-11-51-27-Mlgd identificeret I27572 
HEILBUTH Birgitte (Henriette), f. FüRST, g. Simon, 1838,17.4 01552-1-1-AF-apr2011.JPGH-4-43-Mlgd identificeret I34071 
HEILBUTH Sara, f. FüRST, g. Wulff David, 1804,12.2 01569-1-1-AF-apr2011.JPGX-15-78-47-Mlgd identificeret I8973 
HENRIQUES Galethea, f. FüRST, g. Aron, 1845,9.2 G-8-17-Mlgd 0 ingen sten I25346 
HENRIQUES Hendel Sara, f. FüRST, g. Abraham Moses, 1777,20.3 01629-1-1-TB-jun2010.JPGX-2-48-20-Mlgd identificeret I8972 
HENRIQUES Jette, f. FüRST, g. Abraham, 1754,12.7 X-13-44-Mlgd 0 ingen sten [I JD anfrt under gtefllen Abraham Henriques' fornavn]I8977 
JACOBSEN Frederikke, f. FüRST, g. Nathan J., 86 år, 1868,31.12 00019-11-1-TB-jul2010.JPGB-2-4-Ass identificeret I37019 mtl 
LAZARUS Rösche, f. FüRST, g. Abraham Jacob, 1784,20.4 02333-1-1-TB-jul2010.JPGX-5-19-14-Mlgd identificeret I481 
LESLER Maren, f. FüRST, g. Leser, 1816,5.10 E-18-27-Mlgd 0 ingen sten I55837 
MELCHIOR Rachel, f. FüRST, g. Samson, 1789,5.5 02927-1-1-TB-jul2010.JPGX-4-14-9-Mlgd identificeret I14741 
MEYER Gutrad, f. FüRST, g. Wulff, 1795,9.10 X-14-11-Mlgd 0 ingen sten [Fødenavn mangler i JD, anført under mands fornavn sst.]I36039 
MEYER Sara, f. FüRST, g. Levin, 1827,30.5 03179-1-1-AF-apr2011.JPGE-4-23-Mlgd identificeret [Dobbeltsten med ægtefælle]I35123 
PHILIPSEN Elisabeth, f. FüRST, g. Philip Moses Nathan, 1821,20.4 03510-1-1-AF-apr2011.JPGE-12-28-Mlgd identificeret I8968 
PHILIPSEN Henriette, f. FüRST, g. Isaac P, f. ca. 1780 Hamburg, 1846,25.7 A-3-4-Fåb 0 ingen sten I36960 
ROTHENBORG (ROTHENBURG) Belle, f. FüRST, g. Berendt Moses, 1774,18.8 X-3-50-2-26-Mlgd ikke fundet [Iflg. M.: Sten fuldstændig forvitret/forsvundet]I27567 
ROTHENBORG (ROTHENBURG) Rachel, f. FüRST, g. Moses Mordechaj, 1752,15.3 01139-1-1-AF-apr2011.JPGX-15-47-17-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Trykfejl i JD hvor hun står som ugift under Fürst]I29635 
RUBEN Henriette, f. FüRST, g. David Ephraim, 1873,8.6 03686-1-1-JP-aug2011.JPGJ-4-11-Mlgd identificeret I14685 
SALOMONSEN Sara, f. FüRST, g. Salomon, 1750,2.3 03904-1-1-Salomonsen-xxx1927.jpgX-14-44-13-Mlgd ikke fundet [I dag forsvundet (hist. foto)]I2346 
SIMONSEN Julie, f. FüRST, g. Joseph Levin, 1897,1.6 04071-1-1-AF-dec2011.JPGMB-17-Mlgd Legat identificeret [Fælles sten med ægtefælle]I4169 
STADTHAGEN Esperance, f. FüRST, g. Jacob Marcus, 1857,23.3 B-5-42-Mlgd 0 ingen sten I35780 
WALLICH Rosa, f. FüRST, g. Simon, 1805,14.11 04366-1-1-AF-apr2011.jpgX-16-92-63-Mlgd ikke identificeret el. fotograferet [Fødenavn mangler i JD]I35922 

Log in